عضویت موفق

ضمن عرض سلام و احترام

بسیار سپاسگذاریم که به خانواده بزرگ ما پیوستید

برای اطلاع رسانی بهتر شما همراهان گرامی بوسیله ایمیل شما را مطلع خواهیم کرد

↑
  • ورود کاربران
  • ثبت نام

فردای روشن من - بزرگترین شبکه آموزشی، انگیزشی ایران
سبد خرید ( 0 )
  • صفحه اصلی
  • بخش کاربران ویژه
  • دوره های آموزشی
  • تعرفه های اشتراک ویژه
  • نحوه ثبت نام و تهیه اکانت ویژه
  • پادکست ها
  • محصولات
  • مقالات
  • کلیپ های رایگان
  • درباره ما

بازاریابی و 7 اشتباه بزرگ که برای موفقیت باید از آن دوری کنید!!


مطالب آموزشی / فروش وبازاریابی / بازاریابی و 7 اشتباه بزرگ که برای موفقیت باید از آن دوری کنید!!
بازاریابی و 7 اشتباه بزرگ که برای موفقیت باید از آن دوری کنید!!

908 بازدید

بازاریابی و 7 اشتباه بزرگ که برای موفقیت باید از آن دوری کنید!!

بازاریابی و 7 اشتباه بزرگ که برای موفقیت باید از آن دوری کنید!!

 

 

راهنمایی برای بازاریابی

بازاریابی محتوایی بهترین ابزار شما برای متمایز شدن از دیگران است

 

در حیطه بازاریابی، برخی اشتباهات ممکن است هزینه زیادی برایتان در پی داشته باشد و منابع مالی‌تان را هدر دهد. در ادامه اشتباهاتی که می‌تواند برای یک کسب‌وکار در سال 2018 گران تمام شود ذکر شده است.

 

چشم‌انداز بازاریابی امروزه نسبت به گذشته بسیار متنوع شده است و استراتژی‌های بازاریابی شامل کانال‌های مختلفی می‌شوند. برای مرتبط ماندن، باید هر چند مدت یک‌بار بررسی‌هایی را از استراتژی‌های بازاریابی خود انجام دهید.

 

عدم دگرگونی از شخصی‌سازی به فردگرایی

این روزها همه در مورد شخصی‌سازی صحبت می‌کنند، اما بازاریابان هنوز برای ایجاد یک تجربه معنادار برای مشتریان در جدال هستند. سوال این نیست که آیا شما پیام خود را شخصی‌سازی می‌کنید یا نه. در عوض، سوالات زیر را از خود بپرسید:

آیا شما هنوز با ذکر کردن نام مشتریانتان، شخصی‌سازی را انجام می‌دهید؟

آیا شما از بینش‌های فردی استفاده می‌کنید؟

 

عدم تبعیت از قانون 20/80

بدون شک در مورد قانون 20/80 شنیده‌اید. این قانون که با نام اصل پارتو نیز شناخته می‌شود می‌گوید که 80 درصد تاثیر از 20 درصد عوامل ناشی می‌شود. اما آیا شما از این قانون در بازاریابی خود استفاده می‌کنید؟

 

چه تمرکز شما روی بازاریابی محتوایی باشد یا شبکه‌های اجتماعی یا بازاریابی ایمیلی، 80 درصد از تلاش‌های شما باید روی ارائه ارزش به مشتریان متمرکز شود و 20 درصد از تلاش‌های خود را به فعالیت‌های ترویجی اختصاص دهید. این کار باعث تعامل مشتریان شود و یک رابطه بلندمدت را بسازد.

  

نادیده گرفتن بازاریابی حفظ

بازاریابی حفظ باید ستون فقرا استراتژی بازاریابی شما باشد. چرا؟ به دو دلیل: فروش به کسی که با او ارتباط برقرار کرده‌اید آسان‌تر است و فروش به مشتریان فعلی سود بیشتری برایتان دارد.

 

قانع نشدید؟ این آمارها را ببینید:

سود فروش به مشتریان فعلی چیزی بین 60 تا 70 درصد است. اما سود فروش به مشتریان احتمالی بالقوه فقط بین 5 تا 20 درصد است.

هزینه به دست آوردن یک مشتری جدید حدود شش تا هفت برابر حفظ مشتری فعلی است.

وقتی کسی به مشتری شما تبدیل می‌شود، مطمئن شوید که بازاریابی‌تان به او متوقف نمی‌شود. این روزها ایجاد وفاداری بسیار سخت است.

 

نکاتی برای بازاریابی اصولی

چشم‌انداز بازاریابی امروزه نسبت به گذشته بسیار متنوع شده است

 

مستند نکردن استراتژی بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوایی بهترین ابزار شما برای متمایز شدن از دیگران است. این رویکرد از بازاریابی توسط حدود 94 درصد از کسب‌وکارهای کوچک، 93 درصد از کسب‌وکارهای B2B و 77 درصد از سازمان‌های B2C مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

استراتژی بازاریابی محتوایی را قبل شروع به ایجاد داستان و سایر مواد برای نام تجاری خود، مستند کنید. این کار نه‌تنها تولید و توزیع محتوا را ساده می‌کند، بلکه تاثیرگذاری آن را نیز افزایش می‌دهد.

  

نادیده گرفتن کانال‌ها و پلتفرم‌های جدید

موفق‌ترین شرکت‌ها در دنیای کنونی آن شرکت‌هایی هستند که از کانال‌ها و پلتفرم‌های جدید استفاده می‌کنند و آن‌ها را نادیده می‌گیرند. این شرکت‌ها فقط به کانال‌ها و استراتژی‌های قدیمی پایبند نمی‌مانند. بر اساس مطالعات مجله کسب‌وکار دانشگاه هاروارد، خرده‌فروشی‌هایی که از چندین کانال استفاده کرده‌اند نسبت به کسب‌وکارهایی که از یک کانال استفاده می‌کنند، سود بیشتری به دست آورده‌اند.

دنیای دیجیتال مدام در حال تکامل است. بنابراین استفاده از کانال‌های بازاریابی نوظهور برای ارتباط با مشتری یک ضرورت است.

  

استفاده از ایمیل به عنوان یک ابزار تبلیغاتی

دوره‌ای در بازاریابی ایمیل وجود داشت که ایمیل صرفا برای اهداف تبلیغاتی مورد استفاده قرار می‌گرفت. متخصصان مدرن می‌دانند بازاریابی ایمیلی نقش مهمی در ایجاد روابط مبتنی بر اعتماد به منظور درگیر کردن، تبدیل و حفظ مشتریان دارد. نادیده گرفتن این مسئولیت‌ها می‌تواند پیامدهای جدی برای هر کسب‌وکار آنلاین داشته باشد. اگر می‌خواهید بازاریابی ایمیلی‌تان موفقیتآمیز باشد، باید یک تغییر ذهنی مهم را بپذیرید: از ایمیل به عنوان یک ابزار تعامل استفاده کنید، نه یک ابزار تبلیغاتی.

 

عدم صرف زمان روی پردازش پیام

این بزرگ‌ترین اشتباه بازاریابان است. آن‌ها قبل از اینکه پیام را به مخاطب ارسال کنند، زمان کافی را به پردازش پیام اختصاص نمی‌دهند.

 

به دقت باید به این موضوع فکر کنید که می‌خواهید مشتریان یا مشتریان بالقوه‌تان چه چیزی را باور کنند. اگر در حال نوشتن یک پست وبلاگی، نوشتن ایمیل، نوشتن استاتوس فیس‌بوک یا آپدیت کردن یک محتوا هستید، هر کلمه‌ای که می‌نویسید باید پیامتان را به‌وضوح و به شیوه‌ای قانع کننده انتقال دهد. در بازاریابی، کانال فقط اهمیت ندارد و پیام نیز حائز اهمیت است.

 

آینده بازاریابی بسیار پیچیده خواهد بود و تنها کسانی که بتوانند تجربیات معناداری را به مشتریان ارائه دهند می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شوند. اگر می‌خواهید در دنیای دیجیتال موفق شوید، باید تجربه مناسبی را به مشتری ارائه دهید.

برچسب ها :

انگيزشيموفقيتکليپانگيزشيروانشناسيرشدشخصيرشدمعنويهدفگذاريمديريتزمانقانونجذبکودکروانشناسی_ کودکروانشناسی_ بالینیطلاقخیانتزناشوییزن و شوهرزندگیرشدرشد فکریروانشناستلاشارادهاسترسپرخاشگریبلوغبلوغزودرستربیتتربیت فرزندانفرزندفرزندپروریذهنتواناییتوانایی_ ذهنیشک اضطرابمضطربرفع_اظطراب همسرعشقدوست داشتندوستی

مقالات مشابه

کیمیای ذهن و قدرت اقتصادی
کیمیای ذهن و قدرت اقتصادی

شما میتوانید از اصل کیمیای ذهن در فعالیتهای روزمره اقتصادیتان بهره ببرید. اگر دو یا چند ذهن، با روحیه سازگاری ...

12 راه نوین برای افزایش چشمگیر درامد رستوران ها
12 راه نوین برای افزایش چشمگیر درامد رستوران ها

12 راهی که درامد حرفه و شغل شماره به طور چشم گیری افزایش می دهد

کاربران این مقالات را هم پسندیده اند

12 راه نوین برای افزایش چشمگیر درامد رستوران ها
12 راه نوین برای افزایش چشمگیر درامد رستوران ها

12 راهی که درامد حرفه و شغل شماره به طور چشم گیری افزایش می دهد

کیمیای ذهن و قدرت اقتصادی
کیمیای ذهن و قدرت اقتصادی

شما میتوانید از اصل کیمیای ذهن در فعالیتهای روزمره اقتصادیتان بهره ببرید. اگر دو یا چند ذهن، با روحیه سازگاری ...

نظر شما درباره این مطلب

دوست گرامی، برای ثبت نظر خود، ابتدا باید در سایت ثبت نام نمایید و یا با نام کاربری و کلمه عبور خود وارد شوید.

نظرات کاربران

    برای این مطلب تاکنون نظری ثبت نشده است.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید و از جدیدترین آموزش ها و تخفیفات ویژه ما زودتر از بقیه باخبر بشید…

telegram
instagram

نماد اعتماد الکترونیکی

نشان ملی ثبت

logo-samandehi

تماس با ما

اگر پیشنهاد یا انتقادی دارید یا می‌خواهید ما را از وجود مشکلی در سیستم آگاه کنید، با ما صحبت کنید.

آدرس : ساری خیابان انقلاب کوچه خسرویه مقابل مدرسه خسرویه ساختمان فرشا واحد ۴
تلفن : 01133303228-01133303229
کد پستی: ۴۸۱۴۶۴۴۷۷۴
موبایل : 09117878039
ایمیل :info@fardayeroushaneman.ir
fardayeroushaneman576@gmail.com

عضویت در خبرنامه

با عضویت در خبرنامه می توانید از جدیدترین مقالات، اخبار و محصولات سایت در ایمیل خود با خبر شوید...


© تمامی حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به گروه تحقیقاتی فردای روشن من می باشد.

طراحی و بهینه سازی : سیرن